Защита прав потребителей Горячая линия

Украина - телефонные горячии линии
Телефон Защита прав потребителей Горячая линия

(044) 528-92-44

Если должностные лица любого уровня полномочий нарушают ваши права или законные интересы, принуждают к коррупционным действиям, граждане обязаны сообщить о таких правонарушениях по телефонам «Горячей линии» в органы государственной власти для проведения соответствующих проверок и принятия мер к восстановлению нарушенных прав.

Сообщите о коррупционных действиях по указанным телефонам:
Служба круглосуточной поддержки Защита прав потребителей Горячая линия

Если Вы хотите увидеть содержимое всей статьи, кликните по одной из этих кнопок
  • Ответить Олеся ,

    Вчора ввечері в магазині “Близенько” придбала молоко торгової марки Молокія”Казкове молоко”всю ніч лежали в холодильнику ,сьогодні зранку його відкрила і вилилась прозора вода,то жах в результаті дитина їла кашу і на воді.Хто за умови зберігання товару відповідає таких потрібно звільняти щоб був якийсь порядок а не постійно зіпсоване продукти отравлення споживачів.

    • Ответить Олег ,

      Ніхто не піднімає слухавку у Вас.У тернополі чекаю весь день начальника захисту прав споживачів і так і не дочекався,на робочому місці пів дня нікого немає.Дякую за захист.Звернусь ще .

      • Ответить Сергій Анатолійович ,

        Під час перебування в Туреччині по путівці, разом з інвалідом, що надана Туроператором в Україні з підписаним договором і відповідною оплатою. Відпочинок був зпаплюжений шахрайством працівниками отелю та представниками туроператора, корупційними діями, та елементарним службовим недбольством туроператора, та працівників готелю.Непрацював телевізор, телефон, інтернет, та три доби душ, зірвана оплачена поїздка в інше місто. Не надані журнали для реєстрації претензій, відмовлено в виклику господаря отелю, туристичної поліції, представників Посольства та Консульства України, здійснена крадіжка особистих речей під час виїзду, порізана сумка під час перебування в багажному відділені в аеропорту Турції. Після отримання моїх претензій, представник туроператора в місті Києві, відмовився в виплаті компенсацій за порушення наших прав споживачів та конституційних гарантій і норм міжнародного права і не повідомив турецьку сторону про злочини здійснені відносно нас правоохоронні органи та інші інстанції як в Україні, так і в Турції. Після моїх заяв та скарг, з направленням письмових доказів, Посольство України в Турції направило три ноти до МЗС та до інших іституцій Турецької республіки, але з їх слів вони не отримали жодної відповіді, і порекомендувало звернутися до компетентних органів, в тому числі до управління захисту прав споживачив у м. Києві. Подані ряд скарг до правоохоронних інстанцій, слідчий суддя постановив рішення (ухвалу) про внесення заяви про злочин до ЄРДР, в адміністративний суд подано позов про витребування письмових доказів з МЗС України та по іншим питанням. Понесені додаткові збитки (судовий збір, переписка, поїздки, телефонні перемовини, та таке інше). Готується скарга до ЄС де відповідачем може бути Турецька Республіка. Оскілько Посол України, рекомендував звернутися і до вашої інстанції, поясніть яким чином, ви можете допомогти, як найменьше в отриманні компенсацій від туроператора? Прошу направити мені повну назву вашої установи, контактні телефони, ваші пропозиції та перелік документів, які вам знадобляться для захисту моїх прав споживача, по зазначеним проблемам.

        • Ответить Андрій ,

          Доброго дня. Компанія Lifecell також не зовсім чесно поводить себе зі своїми клієнтами. Отримав СМС пропозицію про зміну тарифного плану, якою вирішив скористатися. Поповний мобільний зв’язок на 65 грн, – отримав зміну тарифного плану з оплатою послуг по старому тарифному плану. Таким чином мене обдурили на 40 грн, і послуги я буду отримувати в рахунок денної оплати. Для вирішення питання мені запропонували проплатити ще 43 грн. Тобто, пакет послуг, який коштує згідно з тарифами компанії 65 грн, для мене обходиться в 65+43= 108 грн ! Надаю розмову з оператором: ь з Інна
          Питання: Зміна тарифного плану
          (16.7.2017 14:28) Інна: Доброго дня, Андрій!
          (16.7.2017 14:28) Андрій: Доброго дня
          (16.7.2017 14:28) Андрій: Маю неприємність
          (16.7.2017 14:29) Інна: На який тарифний план бажаєте перейти?
          (16.7.2017 14:29) Андрій: поповнивши рах на 65 грн отримав смс на зміну тарифного плану згідно з припозицією отриманою в смс
          (16.7.2017 14:30) Андрій: натомість тарифний план нібити змінили та кошти списали на отримання денних послуг
          (16.7.2017 14:30) Інна: Я перевіряю інформацію за номером, вказаним в реєстраційній формі.
          (16.7.2017 14:30) Андрій: “Смартфон+”
          (16.7.2017 14:32) Інна: Після поповнення оплатився ваш тарифний план “Дзвінки всім”-40грн.
          (16.7.2017 14:32) Андрій: “Щоб отримати безліміт на lifecell, 5 Гб Інтернету, 100 хв на інші оператори по Українв та 100 СМС достатньо мати 65 грн на рах”..
          (16.7.2017 14:32) Андрій: так поповнив 65 для Смартфон +
          (16.7.2017 14:33) Андрій: то я повинен двічі платити ?
          (16.7.2017 14:33) Андрій: Чи змінити дешевше буде оператора ??
          (16.7.2017 14:33) Інна: Я бачу, що ви поповнили рахунок, оплатився тариф, який був до цьго, а потім змінили тарифний план на “Особливий Смартфон+”.
          (16.7.2017 14:34) Інна: На далі, рекомендую поповнювати рахунок після заміни тарифного плану.
          (16.7.2017 14:34) Інна: На даний момент вам достатньо доповнити ваш рахунок.
          (16.7.2017 14:34) Андрій: Прошу переглянути, яку суму в цьому місяці я сплатив за послуги мобільного зв’язку.
          (16.7.2017 14:35) Андрій: Так в СМС чітко вказана послідовність дій
          (16.7.2017 14:35) Інна: Я маю переконатися, що вказаний номер зараз у Вас. Телефон поруч з Вами?
          (16.7.2017 14:35) Андрій: Перегляньте зміст відправленої мені пропозиції
          (16.7.2017 14:35) Андрій: так
          (16.7.2017 14:36) Андрій: 684
          (16.7.2017 14:36) Інна: Вкажіть, будь ласка, пароль, який надійшов.
          (16.7.2017 14:36) Інна: Дякую.
          (16.7.2017 14:37) Інна: За цей місяць було витрачено 83грн.
          (16.7.2017 14:37) Андрій: На що і за що ?
          (16.7.2017 14:38) Андрій: Я повинен знову поповнити тел ?
          (16.7.2017 14:38) Андрій: а попередній місяць перегляньте
          (16.7.2017 14:38) Інна: Давайте, я Вам зателефоную і надам всю необхідну інформацію?
          (16.7.2017 14:38) Андрій: Це ж обман абонента
          (16.7.2017 14:38) Андрій: яку ?
          (16.7.2017 14:39) Інна: Ту інформацію, яка вас цікавить по послугам.
          (16.7.2017 14:39) Андрій: я поповнив 65 грн щойно щоб отримати новий тарифний план, цікаво, що тарифний план отримав, та без трафіку, без хвилин. Як таке можливол ?
          (16.7.2017 14:39) Андрій: Будь ласка
          (16.7.2017 14:39) Інна: Дякуємо. Я дзвоню Вам. Залишайтеся Online і не закривайте діалогове вікно чату.
          (16.7.2017 14:51) Інна: Юридична адреса: ТОВ «лайфселл», 03110, м.Київ, вул. Солом’янська 11-а
          (16.7.2017 14:51) Андрій: Яким чином я можу повернутися на попередній тарифний план, кошти по якому з мене списані ?
          (16.7.2017 14:53) Інна: Ви можете перейти на тариф “Дзвінки всім”, вартість переходу-30грн. Звертаю увагу, що для надання пакету послуг достатньо буде поповнити рахунок на 40грн.
          (16.7.2017 14:53) Андрій: і 2 : попереднє поповнення мною не стало підставою для отримання послуг згідно попереднього тарифного плану , чому ?
          (16.7.2017 14:53) Андрій: Як ???? назад за гроші ????
          (16.7.2017 14:53) Андрій: ШОК !!!!
          (16.7.2017 14:55) Інна: Після оплати 40-грн. вам було надано пакет послуг по тарифу “Дзвінки всім”. Безліміт на lifecell і 50 хвилин на інших операторів по Україні, які діють до 14.08.2017.
          (16.7.2017 14:56) Андрій: Перегляньте по терміну
          (16.7.2017 14:56) Андрій: Краще напевне звертатися сюди: http://www.pravove-pole.info/socdovidnik/zahyst-prav-spozhivachiv-dzvonyte-na-garjachu-liniju/ ?
          (16.7.2017 14:57) Інна: Тариф “Дзвінки всім” діє з 16.07.2017 по 14.07.2017 (включно).
          (16.7.2017 14:57) Інна: Чи залишилися у вас ще питання?
          (16.7.2017 14:57) Андрій: шок
          (16.7.2017 14:58) Андрій: так, залишилися
          (16.7.2017 14:58) Андрій: компанія порушує права споживача, нажаль
          (16.7.2017 14:58) Інна: Андрій, я вам надала відповідь щодо ваших витрат.
          (16.7.2017 14:59) Андрій: я буду скаржитися
          (16.7.2017 15:00) Інна: Андрій, у вас є ще запитання щодо послуг lifecell?
          (16.7.2017 15:00) Андрій: Думаю, як людина Ви мене зрозумієте і підтримаєте. Знайшов куди краще: https://hotline.org.ua/uk/zahist-rights-spozhivach%D1%96v-hot-line.html
          (16.7.2017 15:00) Андрій: так, є питання
          (16.7.2017 15:00) Андрій: прошу підсумувати
          (16.7.2017 15:01) Інна: В мене відсутня можливість відкрити ваше посилання.
          (16.7.2017 15:02) Андрій: яку суму я ще повинен оплатити для (окрім 65 грн, які були щойно проплачені) для отримання пакету послуг компанії lifecell ?
          (16.7.2017 15:02) Андрій: Це гаряча урядова лінія комітету у справах захисту прав споживачів
          (16.7.2017 15:03) Інна: Для надання пакету послуг достатньо доповнити рахунок на 43грн.
          (16.7.2017 15:03) Андрій: Хоча Ви, як представник компанії, могли б цю ситуацію виправити
          (16.7.2017 15:04) Андрій: Чому 43 ? “(16.7.2017 14:53) Інна: Ви можете перейти на тариф “Дзвінки всім”, вартість переходу-30грн. Звертаю увагу, що для надання пакету послуг достатньо буде поповнити рахунок на 40грн.”
          (16.7.2017 15:04) Андрій: 10 хв – 3 грн ?
          (16.7.2017 15:05) Інна: Андрій, по старому тарифу пакет послуг у вас зберігся, ви можете докористуватись.
          (16.7.2017 15:05) Андрій: ні, виявляється не зберігся
          (16.7.2017 15:05) Андрій: СМС каще що послуги мені нараховані в рах денної оплати
          (16.7.2017 15:06) Інна: Андрій, вас цікавить сума, яку потрібно поповнити для надання послуг якого тарифу?
          (16.7.2017 15:06) Інна: Це по новому тарифу вам надійшло інформаційне повідомлення.
          (16.7.2017 15:07) Андрій: 100Мб інтернету та 5 хв на інші оператори та 5 смс в рахунок денної оплати
          (16.7.2017 15:07) Андрій: так тариф мені змінили ж на новий
          (16.7.2017 15:07) Андрій: є СМС
          (16.7.2017 15:08) Андрій: а куди ж списані гроші ???? Внікуди ??????
          (16.7.2017 15:08) Інна: Так, це вам надійшло повідомлення по новому тарифу “Особливий Смартфон+”, а по старому тарифу у вас зберігся пакет послуг.
          (16.7.2017 15:08) Інна: Вони діють паралельно.
          (16.7.2017 15:08) Андрій: То який у мене тарифний план ?
          (16.7.2017 15:09) Інна: “Особливий Смартфон+”.
          (16.7.2017 15:10) Андрій: Куди пішли мої 43 грн ?
          (16.7.2017 15:10) Андрій: Бо залишок 22
          (16.7.2017 15:10) Андрій: що значить “(16.7.2017 158) Інна: Так, це вам надійшло повідомлення по новому тарифу “Особливий Смартфон+”, а по старому тарифу у вас зберігся пакет послуг.” ?????
          (16.7.2017 15:10) Андрій: Як зберігся ???
          (16.7.2017 15:11) Інна: Оплатилась абонентська плата по старому тарифу-40грн. і денна-3грн. по новому тарифу, бо було недостатньо коштів для оплати на 30-днів.
          (16.7.2017 15:12) Андрій: Як це ?
          (16.7.2017 15:12) Інна: Андрій, по старому тарифу пакет послуг у вас зберігся, ви можете докористуватись. Безліміт на lifecell і 50 хвилин на інших операторів по Україні, які діють до 14.08.2017
          (16.7.2017 15:13) Андрій: Скільки ще коштів потрібно кинути на рах, щоб вони були вкрадені компанією lifecell ?
          (16.7.2017 15:13) Андрій: прошу повернути залишок 22 грн
          (16.7.2017 15:13) Андрій: назад на джерело
          (16.7.2017 15:14) Андрій: з якого вони надійшли
          (16.7.2017 15:14) Інна: Для надання пакету послуг по тарифу “Особливий Смартфон+” достатньо поповнити рахунок на 43грн.
          (16.7.2017 15:14) Інна: Куди повернути 22грн?
          (16.7.2017 15:15) Андрій: на ту карку, з якої я поповнював послуги lifecell
          (16.7.2017 15:15) Інна: Така можливість відсутня. Ви можете скористатись послугою “Переказ балансу”. Для переказу балансу з одного номера lifecell на інший достатньо скористатися комбінацією *111* номер абонента у форматі 380xxxxxxxxx*сума#. Вартість послуги становить 3 грн, кошти переводяться з основного рахунку на бонусний і будуть зберігатися не більше 15 днів. Із бонусного рахунку відсутня можливість оплачувати послуги в роумінгу, абонентську плату, підключати деякі додаткові послуги і здійснювати дзвінки на певні короткі номери.
          (16.7.2017 15:16) Інна: Ви Online?
          (16.7.2017 15:16) Андрій: Я шокований
          (16.7.2017 15:17) Андрій: не сподівався
          (16.7.2017 15:17) Інна: Чи залишилися у вас ще питання?
          (16.7.2017 15:17) Андрій: не вірив
          (16.7.2017 15:17) Андрій: так
          (16.7.2017 15:18) Інна: Ви Online?
          (16.7.2017 15:18) Андрій: так
          (16.7.2017 15:18) Андрій: пишу скаргу, хотів Вам надіслати її зміст
          (16.7.2017 15:19) Андрій: і ще питання
          (16.7.2017 15:19) Інна: Зміст рекомендую відправити на юридичну адресу.
          (16.7.2017 15:19) Андрій: ок

          Оставить комментарий

          • Кого добавить?

          • Горячая линия онлайн

            Перечень экстренных телефонов и служб Украины. Горячие телефонные линии помогут вам в любых жизненных неурядицах. Если вам нужна помощь или консультация обращайтесь за ней по телефонам 0-800 государственных органов, банков и компаний.