Головне управління Державної фіскальної служби в Одеській області strong> відкрило «гарячу лінію» для скарг на співробітників Центрів обслуговування платників податків, а також на порушення режиму роботи органів ГФС.
Зокрема, платники податків можуть поскаржитися по телефону: (0482) 300-264 – з понеділка по четвер з 9.00 до 18.00, у п’ятницю з 9.00 до 17.45 (перерва з 13.00 до 13.45).
Залишити відгуки про роботу гарячої телефонної лінії в Одесі ви можете в коментарях
Номер телефона бесплатной горячей линии и службы поддержки Nestle (Нестле).
Номер телефона бесплатной горячей линии и службы поддержки Nestle (Нестле).
Компанія Інтертелеком реалізувала безкоштовну лінію дозвону, технічну підтримку, для своїх абонентів, які обслуговуються за технологією…
На Київщині запустили єдину гарячу лінію, за якою просять повідомляти про факти корупції